مبعلی:شرایطم خوب باشد در استقلال می‌مانم
نوشته شده توسط : alireza


من بعد از هفت سال به فوتبال ایران برگشتم. در امارات نوع آب و هوا، تغذیه،نوع چمن و حتی نوع توپ با ایران خیلی فرق می‌کند. من احتیاج به زمان دارم که بتوانم با این موقعیت هماهنگ شوم


سایت گل -ایمان مبعلی،هافبک استقلال که در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر مذاكراتش با یك تیم قطری شنیده می‌شود گفت که اگر شرایطش در استقلال خوب باشد ترجیح می دهد این فصل را در ایران بماند.
مبعلی در گفتگو با ایلنا گفت:« یک باشگاه قطری با مدیر برنامه‌های من صحبت‌هایی کرده است.من اگر شرایطم در استقلال خوب باشد می‌مانم چون دوست دارم امسال را در استقلال بمانم. البته بازی در کشورهای عربی منطقه از نظر مالی خیلی به نفع بازیکنان است و این موضوع را نمی‌توان نادیده گرفت.»
مبعلی در این فصل نتوانسته حضور مستمری در ترکیب ثابت استقلال داشته باشد.او در بعضی بازی ها به عنوان یار جانشین وارد بازی شده است. خود او دلیل این مساله را هفت سال دوری از لیگ ایران دانست:« من از روزی که به ایران آمدم می دانستم مشکلاتی برای من به وجود خواهد آمد.من بعد از هفت سال به فوتبال ایران برگشتم. در امارات نوع آب و هوا، تغذیه،نوع چمن و حتی نوع توپ با ایران خیلی فرق می‌کند. من احتیاج به زمان دارم که بتوانم با این موقعیت هماهنگ شوم.»

 

 

اخ جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: مبعلی , استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: